در گوگل تبلیغ کنید

وقتی کلمه‌ای را داخل گوگل جستجو می‌کنید، علاوه بر نتایجی که به نمایش داده می‌شود، مواردی در بالای این نتایج ظاهر می‌شود که در کنار آنها کلمه AD نوشته شده است. این نتایج همان تبلیغات کلیکی گوگل است.
برای شروع تبلیغات گوگل ابتدا نیاز به یک اکانت گوگل ادوردز است. پس از ایجاد حساب گوگل باید حساب شما شارژ شود که از پلن‌های موجود در سایت در بخش تعرفه‌ها می‌توانید از قیمت این پلن‌ها مطلع شوید.
پس از اینکه حساب شما شارژ شد، شما می‌توانید تبلیغات کلیکی گوگل خود را شروع کنید.
نمایش تبلیغات گوگل به مشتریان شما رایگان است. یعنی زمانی که مشتری کلمات کلیدی شما را سرچ و تبلیغ شما را مشاهده می‌کند تا اینجای کار برای شما هیچ هزینه‌ای ندارد و فقط زمانی برای شما هزینه خواهد داشت که مشتری روی تبلیغ شما کلیک کند و وارد سایت شما شود.

تبلیغات در موتورهای جستجو یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین انواع تبلیغ و بازاریابی است. گوگل یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین موتورهای جستجو است که در بین کاربران اینترنتی ایران نیز دارای محبوبیت بالا است. تبلیغات گوگل یکی از روش‌های بازاریابی موتورهای جستجو است که در کمترین زمان هدفمندترین بازدیدکنندگان را به وب سایت شما هدایت می‌کند.

ارتباط جستجو با کلمات کلیدی
در این نوع تبلیغ آگهی شما در ادوردز به صورت رایگان قرار می‌گیرد و شما فقط در صورتی که مخاطبان روی تبلیغات شما کلیک کرده باشند، پول پرداخت می‌کنید و هزینه آن به کلمات کلیدی که برای تبلیغ سایتتان انتخاب کرده‌اید بستگی دارد. اگر شما تبلیغات خود را در سایتی قرار دهید که محتوای آن مرتبط با خدمات شما نباشد یا آگهی شما در صفحاتی که مرتبط نیستند نمایش داده شود یا هزینه آگهی بر اساس تعداد دفعات نمایش از شما دریافت شود تمام هزینه‌هایی که سرمایه‌گذاری کرده‌اید به هدر خواهد رفت، اما در سیستم گوگل ادوردز نمایش آگهی فقط بر اساس ارتباط جستجو با کلمات کلیدی تعیین شده خواهد بود.
در تبلیغات گوگلی فقط کسانی که به دنبال محصول یا خدمات شما می‌گردند، وارد سایت شما می‌شوند و این بزرگ‌ترین حسن تبلیغات در گوگل است.


استفاده از خدمات تبلیغات گوگل در ایران به دلیل تحریم های موجود علیه ایران به‌سادگی میسر نبود، اما شرکت های مطرحی شروع به ارائه غیر مستقیم این سرویس به وب سایت ها و استارت اپ های اینترنتی ایران کرده اند.

برچسب ها:
اینستاگرام سپنتا را دنبال کنید...