تبلیغات گوگل ادز

ای ادز به عنوان نماینده تبلیغات گوگل و بزرگ‌ترین شرکت تبلیغات گوگل در ایران با روشی کاملاً متفاوت برای اولین بار از پنل فارسی تبلیغات گوگل همراه با ارتباط بلادرنگ با سرویس تبلیغات گوگل رونمایی کرده است. با این روش ای ادز با همکاری مستقیم گوگل سرویسی متفاوت با مزایای غیر قابل رقابت دیگر شرکت‌های این حوزه را بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد.
در این روش می‌توانید پس از عضویت رایگان در پنل کاربری ای ادز، از بخش تبلیغات گوگل که به فارسی ارائه شده است، استفاده کنید و با پرداخت هزینه دلخواه به صورت ریالی، تبلیغات گوگل خود را بدون هیچ واسط و اپراتوری ثبت و گزارش تبلیغات خود را به صورت لحظه‌ای دریافت کنید. در حال حاضر، تمام شرکت‌های ارائه‌دهنده تبلیغات گوگل در ایران به ازای در اختیار گذاشتن پنل گزارشات گوگل از کاربران هزینه دریافت می‌کنند و مبلغ تبلیغات را بر اساس ارز محاسبه می‌کنند که حذف این موارد از مزایای سرویس تبلیغات گوگل ای ادز است.
با گوگل ادز می‌توانید به‌سرعت تبلیغات کالا، خدمات و یا اطلاعات خود را ایجاد کنید و آن را به تمام افرادی که به دنبال محصول و یا خدمات شما می‌گردند و در گوگل آن را جستجو می‌کنند نمایش دهید. به عبارتی، مهم‌ترین امتیاز این نوع تبلیغ این است که مشاهده‌کنندگان تبلیغ شما، دقیقاً به دنبال کالا یا خدمات شما هستند.

مدیریت تبلیغ
پیش از فعالیت در بخش شبکه‌های اجتماعی ای ادز زمان نمایش، منطقه جغرافیایی نمایش و بودجه روزانه، پرداخت برای هر کلیکی که روی آگهی شما می‌شود و تمام این فاکتورها قابل تعیین و ویرایش هستند. امکان تعیین کشور محل نمایش تبلیغ و یا زبان کاربر در این روش تبلیغاتی وجود دارد.
در روش‌های معمول تبلیغ مثلاً بیل بورد، روزنامه، تلویزیون و تمام روش‌های مشابه دیگر، شما یک جا و بدون در نظر داشتن میزان سود مجبور به پرداخت هزینه هستید، اما در گوگل ادز فقط به ازای کاربرانی که به دنبال محصول و یا خدمات شما می‌گردند هزینه پرداخت می‌کنند. ‌در تبلیغ در گوگل مدت نمایش تبلیغ و تعداد نمایش آن کاملاً رایگان است و تنها به ازای کلیک و ورود کاربر، شما پرداخت خواهید کرد.
با سیستم ای ادز دیگر نیاز به ثبت نام و ایجاد اکانت تبلیغ در گوگل نیست. شما می‌توانید به‌راحتی با سیستم فارسی تبلیغات گوگل در ای ادز تمامی مراحل ثبت آگهی را در پنل کاربری بسیار ساده خود دنبال کرده، پرداخت ریالی داشته باشید و گزارش‌های آماری خود را در پنل کاربری خود مشاهده کنید.

برچسب ها:
اینستاگرام سپنتا را دنبال کنید...