سئو تصاویر در سال 2019

نکات جدید سئو تصویر در سال 2019

  • انتشار : 28 آوریل 2019
  • ۸۳۰
  • دیدگاه‌ها برای نکات جدید سئو تصویر در سال 2019 بسته هستند
  • دسته: سئو

برای این که تصاویر سایت شما در قسمت تصاویر نتایج گوگل ظاهر شوند، باید علاوه بر سئو سایت، نکات لازم برای سئو تصاویر را رعایت کنید. در مقاله مهم ترین نکات سئو داخلی در سال 2019 به بررسی نکات مهم سئو سایت پرداختیم. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که در سال 2019 به چه نکاتی باید توجه کنیم تا تصاویر موجود در مطالب سایتتان جزء تصاویر بالای نتایج گوگل باشند.

  • استفاده از متن alt: شاید برای همه شما این اتفاق پیش آمده باشد که سایتی را باز کرده باشید ولی قسمت تصاویر آن باز نشده باشد و به جای تصویر یک X نمایش داده شده باشد. به نظر شما بهتر نیست که به جای این X متنی مرتبط با کلمه کلیدی سایت شما نوشته شده باشد؟ alt تصویر به همین منظور استفاده می شود. یعنی اگر تصویر شما به هر علتی از جمله کندی اینترنت در سیستم کاربر باز نشد، به جای آن متنی که در قسمت alt نوشته اید نمایش داده می شود.از آن جایی که گاهی وقت ها خواننده نمی تواند تصویر را مشاهده کند، هدف اصلی متن جایگزین تصویر، فراهم کردن اطلاعات  لازم برای خواننده در ارتباط با تصویر است. دقت کنید که این متن جایگزین نباید خیلی طولانی باشد. شما باید خیلی ساده با استفاده از کلمات کلیدی به عنوان توضیح دهنده اصلی و گاهی با استفاده از یک متن کوتاه، آن چه در تصویر نمایان است را توصیف کنید. اگر فکر می کنید متن جایگزین تصویر بیشتر از 125 کاراکتر است، این متن را در محتوای اصلی سایتتان لحاظ کنید نه در متن جایگزین تصویر.

سئو تصاویر

  • بهینه بودن تصویر: نکته بعدی در سئوی تصاویر، کم بودن حجم آن است در عین حال که کیفیت بالایی دارد.
  • متن های اطراف تصویر: تجربه چندین ساله ما در سئو سایت و بهینه سازی سایت این را نشان می دهد که بهتر است یک خط بالا و یک خط پایین تصویر حاوی کلمه کلیدی باشند تا تصویر شما با آن کلمه کلیدی در نتایج جستجو ظاهر شود.

پروژه های انجام شده ی سئو سایت و بهینه سازی سایت در شرکت سپنتا به نحوی است که علاوه بر این که سایت مشتری گرامی با کلمه کلیدی مورد نظر جزء لینک های بالای صفحه اول گوگل قرار می گیرد، تصاویرش نیز جزء تصاویر بند انگشتی نمایش داده شده در اولین لینک نتایج است. برای سپردن پروژه های سئو سایت و آگاهی از تعرفه سئو با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

برچسب ها:

مقالات مرتبط

افت رتبه ناگهانی در گوگل

7 راه تشخیص علت افت رتبه سایت

دیدگاه‌ها برای 7 راه تشخیص علت افت رتبه سایت بسته هستند
۲,۱۹۸
7 روش سئو کلاه خاکستری

7 روش اساسی در سئو کلاه خاکستری

دیدگاه‌ها برای 7 روش اساسی در سئو کلاه خاکستری بسته هستند
۲,۲۰۳
سئو کلاه خاکستری

مزایا و معایب سئو کلاه خاکستری

دیدگاه‌ها برای مزایا و معایب سئو کلاه خاکستری بسته هستند
۱,۸۶۳
تفاوت ریدایرکت 301 و ریدایرکت 302

ریدایرکت 301 و ریدایرکت 302 چه تفاوتی دارند؟

دیدگاه‌ها برای ریدایرکت 301 و ریدایرکت 302 چه تفاوتی دارند؟ بسته هستند
۱,۲۰۰
اینستاگرام سپنتا را دنبال کنید...