رونمایی گوگل از آخرین تکنولوژی سئو خودکار

واژه Freshness به معنای تازه کردن و به روز کردن به بهترین شکل است. گوگل در آپدیت جدید خود سیستمی از سئو خودکار قرار داده است که بیشتر از ۳۵ درصد کلمات و سایت‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. مثلاً اگر در گذشته جستجو می‌کردید انتخابات کشور امریکا، آماری درباره تمام انتخابات‌ها ارائه می‌شد و ممکن بود این نتایج حتی به اولین انتخابات ریاست جمهوری در امریکا برگردد که این برای دریافت آخرین اخبار توسط گوگل نقطه ضعفی حساب می‌شد.
اما در این آپدیت اگر شما در گوگل انتخابات ریاست جمهوری امریکا را جستجو کنید، آخرین اخبار و پست‌ها ابتدا قرار می‌گیرد.
به این صورت ممکن است شما نتیجه‌ای مربوط به ۵ دقیقه قبل این آپدیت مشاهده کنید.

این آپدیت سئو خودکار دو نکته بسیار مهم دارد:
1- در این آپدیت ارزش سئو بسیار بیشتر شده است، زیرا بسیار مهم است که اخبار شما سریع ایندکس شده و زمان طولانی برای ایندکس شدن مطالب هدر نشود.
۲- به روز بودن سایت همیشه مهم است. اگر سایت شما آخرین اخبار را درباره یک موضوع نداشته باشد، دیگر نمی‌توانید در مورد موضوع خاص انتظار اول بودن در گوگل را داشته باشید.
اما نکته منفی که در این آپدیت وجود دارد، از بین رفتن ارزش یکی سری از مقالات و اخبار است. فرض کنید انتخابات یک کشور نزدیک است. یکی از معمول‌ترین کارها نوشتن مقاله‌ای در مورد تاریخچه انتخابات در آن کشور است، اما با این کار در آپدیت جدید شما دیگر در نتایج در سایت‌های اول نخواهید بود.
البته این تغییرات همان طور که در ابتدا اشاره کردیم مربوط به ۳۰ تا ۳۵ درصد کلمات کلیدی است و در مباحثی مانند سئو سایت که یک کلمه خاص است تغییری انجام نخواهد شد.

برچسب ها:
اینستاگرام سپنتا را دنبال کنید...