بهترین روند سئو در سال ۲۰۱۷

تحقیقی جدید توسط شرکت ارتباطات و بازاریابی فایو بای فایو به این نتیجه رسیده است که ۷۴ درصد آنها فکر می‌کنند شبکه‌های اجتماعی اولین واسطه ارتقای محصولاتشان است. این مطالعه از ۷۰۰ بازاریاب در امریکا، انگلستان و استرالیا رأی‌گیری کرد تا بفهمد کدام کانال‌های بازاریابی بین آنها برای راه‌اندازی محصول مهم‌ترین است. خارج از شبکه‌های اجتماعی، ارتقای فروش و ایمیل‌ها دومین و سومین کانال‌های ارتقای رایج بودند.
ال روبرتس نگاهی به نتایج یافته‌های سرچ انجین واچ انداخت و فهمید چرا شبکه‌های اجتماعی اولین انتخاب بازاریاب‌ها برای ارتقای محصولات جدیدشان است و آیا برای همهمه انداختن کافی است یا نه.
ای ام دی می‌تواند روشی وسوسه‌انگیز برای بالا بردن سطح وبسایتتان باشد و فرستادن آن به رده‌های بالای جستجو. یک ای ام دی نام دامنه‌ای است که دقیقاً با کلمه کلیدی یا اصطلاحی که شما می‌خواهید پیدایش کنید تطابق دارد؛ مانند واچ موویز فری آنلاین دات کام.


اما ای ام دی اغلب توسط وبسایت‌های اسپمی استفاده می‌شود که به کیفیت نتایج جستجو آسیب می‌زنند و خطر جریمه شدن توسط گوگل را در بر دارند. همان طور کریستوفر نویسنده برای سرچ انجین واچ نوشت: «مدت‌هاست همه فکر می‌کنند ای ام دی مزایای ناعادلانه‌ای دارد. چیزی ضد وبسایت‌ها که از بین محتوای با کیفیت به صدر جستجوی گوگل می‌رسد. معماری یکپارچه بک لینک‌های مورد اعتماد و وایت هت‌های مناسب بهتر از همه کار می‌کنند. اگزکت مچ دامین می‌تواند تنها با انتخاب چند کلمه کلیدی درست به صدر برود.»
هیچ راهی وجود دارد که بتوان به صورت امن از یک ای ام دی استفاده کرد یا تکنیک کلاه سیاه دیگری وجود دارد که اس ای او های محترم باید از آن دوری کنند؟ کریستوفر نگاهی دیگر به مزایا و معایب ای ام دی می‌اندازد و اینکه چطور کاربران ای ام دی در سمت درست گوگل باقی می‌مانند.

مطالب لازم راجع به تغییرات فشارهای موقعیتی
فشار موقعیتی بر اثر فشارهای شدید اخیر به خاطر چالش دوگانه افت فروش تبلیغاتی و رشد اخبار آنلاین بیشتر شده است. با این حال، بازار فروش‌های اخبار محلی هنوز شکل مورد اعتمادی از رسانه هستند و پاسخ مؤثرتر به مبلغ‌ها هستند. معنایی که این مسئله برای دنیای بازاریابی دارید، این است که در حالی که پی آر نباید هرگز اهمیت فشار منطقه‌ای را دست کم بگیرید.
چالش‌های عنوان شده در قسمت بالا طوری افزایش یافته‌اند که روزنامه‌های محلی حالا نگاه کرده و کار می‌کنند.
اندرو بروکس یک مطلب درباره خرابی کامل سرچ انجین واچ نوشته است. اینکه چطور این عنوان‌ها تغییر می‌کنند. چطور تلاش‌های بازاریابی شما اثر می‌گذارند و بهترین راه برای سازگار شدن با آنها برای رسیدن به یک سؤال خوب چیست.


باستر د باکسر، تبلیغاتی در سال ۲۰۱۶ که بیشتر از همه به اشتراک گذاشته شده بود. شرکت تبلیغاتی سالانه کریسمس جان لوئیس یک مؤسسه است که هر سال یکی از به یاد ماندنی‌ترین تبلیغات‌ها را در تلویزیون نشان داده و فرمولی می‌سازد که خیلی از شرکت‌های دیگر تبلیغاتی از آن تقلید می‌کنند. تبلیغات باستر د باکسر امسال هم استثنا نیست و رکورد خود جان لوئیس را می‌زند.
کریستوفر رتکلیف در سایت مشابه سرچ انجین واچ، کلیکز گزارش کرد که این تبلیغات در صدر لیست ۲۰ تبلیغات جنجالی قرن قرار گرفته است و در سال ۲۰۱۶ بیشتر از همه تبلیغات به اشتراک گذاشته شده است، حدود ۲ میلیون بار. از آنجا که راه‌اندازی‌اش در نهم نوامبر است، باستر د باکسر پنجمین تبلیغات کریسمس است که بیشتر از همه به اشتراک گذاشته شده و بین تبلیغات خود جان لوئیس اولین است.
در این مقاله کلیکز، کریستوفر دیگر تبلیغات‌های برتر امسال را معرفی می‌کند و نگاهی هم به روش امتیازدهی آنها می‌اندازد. اگر هنوز باستر د باکسر را ندیده‌اید، کارهای او را دنبال کنید ایده‌های جالبی به شما برای تبلیغات و بازاریابی می‌دهد.

برچسب ها:
اینستاگرام سپنتا را دنبال کنید...