بایدها و نبایدهای هاست لینوکس

هاست لینوکس به نوعی از میزبانی وب گفته می‌شود که سیستم عامل سرور یا میزبان ارائه خدمات سیستم عامل لینوکس باشد. در هاست لینوکس شما از طریق مرورگر وب وارد محیط مدیریت هاست خود می‌شوید که کاملاً به صورت گرافیکی است و شما موارد مورد نیاز را در این بخش انجام می‌دهید.
افرادی که می‌خواهند از سیستم‌های مدیریت محتوا یا سایت سازها بر اساس PHP/MYSQL برای راه‌اندازی سایت خود استفاده کنند، مانند سیستم‌های وردپرس، جوملا، دروپال، vbulletin و… بهتر است از هاست لینوکس استفاده کنند. همچنین، افرادی که می‌خواهند از زبان برنامه‌نویسی PHP و بانک اطلاعاتی MYSQL برای راه‌اندازی وب سایت خود استفاده کنند.
افرادی که از زبان برنامه‌نویسی HTML استفاده می‌کنند و نیاز به سرعت و کارایی بالا دارند نیز باید از هاست لینوکس استفاده کنند.
افرادی که می‌خواهند وب سایت خود را بر اساس زبان برنامه‌نویسی ASP.NET یا ASP و بانک اطلاعاتی Microsoft SQL Server یا Java Enerprise راه‌اندازی کنند، نباید از هاست لینوکس استفاده کنند.

ویژگی‌های هاست لینوکس
* امنیت بسیار بالا بر اساس سیستم عامل لینوکس درCENTOS یا Redhat و…
* کارایی و عملکرد بالا به دلیل بهینه بودن سیستم عامل لینوکس (سرعت اجرای بسیار بالا نسبت به هاست ویندوز)
* امکان اجرای کامل PHP با عملکرد فوق‌العاده نسبت به هاست ویندوز
* امکان استفاده از بانک اطلاعاتی MYSQL با کارایی کامل و سرعت فوق‌العاده
* امکان استفاده از دستورات HTML
* امکان نصب و راه‌اندازی سیستم‌های مدیریت محتوا بر اساس PHP مانند وردپرس، جوملا، دروپال ، و… با کارایی کامل و امنیت بالا (نسبت به هاست ویندوز).

برچسب ها:

مقالات مرتبط

تفاوت هاست لینوکس و هاست ویندوز

دیدگاه‌ها برای تفاوت هاست لینوکس و هاست ویندوز بسته هستند
۴,۳۵۴
اینستاگرام سپنتا را دنبال کنید...