تبلیغات مؤثر با پنل اس ام اس

در ابتدای پیدایش تبلیغات پیامکی، امکان ارسال پیامک به صورت انبوه از طریق سرویس‌های ارزش افزوده مخابراتی به این صورت وجود نداشت؛ بنابراین، اولین نوع سرویس اطلاع‌رسانی پیامکی از طریق مودم‌هایی که به رایانه متصل می‌شدند و قابلیت اتصال به سیم کارت را داشتند، به وجود آمدند. به این مودم‌ها GSM Modem می‌گویند.
با پیشرفت این صنعت در جهت اطلاع‌رسانی سریع و ارزان و همین طور با افزایش تعداد اوپراتورهای ارائه سرویس پیام کوتاه استفاده از روش‌های قدیمی ارسال پیام کوتاه منسوخ شد و صاحبان مشاغل و صنایع و… از سرویس‌های جدید بهره می‌برند.
از مزایای این سرویس‌های جدید می‌توان به سریع و راحت بودن در اتصال، سرعت بالا در ارسال، امکانات ویژه و هوشمند انواع ارسال پیام کوتاه به صورت‌های مختلف مثل زمان دار، متناظر، هوشمند، ارسال سر رسید و همین طور ارائه بانک‌های اطلاعاتی جهت ارسال و معرفی خدمات یا کالا به صورت انبوه در مناطق و یا مشاغل مختلف اشاره کرد.
به نرم افزار یا سخت افزاری که برای تأمین و برآورده ساختن نیاز کاربر در یک موضوع خاص طراحی و پیاده‌سازی شده باشد، سامانه گفته می‌شود. با گسترش علم و فناوری نوین بشری و افزایش سطح اطلاع‌رسانی، ایجاد یک پایگاه قوی اطلاع‌رسانی برای ارتباط با سایر شرکت‌ها، نهادها و ارتباط‌ های الکترونیکی الزامی خواهد بود.
امروزه سامانه‌های بزرگ اینترنتی و تبلیغاتی بر پایه شبکه و سرویس‌های مخابراتی یکی از نیازهای اصلی جوامع پیشرفته و بزرگ در دنیا است.
برای تبلیغات پیامکی نرم‌افزاری تحت وب وجود دارد که با اتصال به وب سرویس‌های ارائه شده مخابراتی امکان ارسال پیام کوتاه به صورت خیلی سریع و با تعداد بالا را فراهم می‌سازد.

پنل اس ام اس
پنل اس ام اس، سامانه پیامک، سامانه پیام کوتاه، نرم‌افزار ارسال اس ام اس و … همه اسامی هستند که برای نرم‌افزار سامانه پیامک تحت وب استفاده می‌شود.
برخی از نرم‌افزارها هستند که در مرورگر شما نمایش داده می‌شوند و نیاز نیست شما روی کامپیوتر خود نرم‌افزار را نصب و اجرا کنید. از خاصیت این نرم‌افزارها این است که شما بدون محدودیت مکانی یا بدون نیاز به تنظیمات خاص، هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید به این نرم‌افزارها نیز دسترسی خواهید داشت.
پنل اس ام اس به این صورت است که هریک از کاربران دارای نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد هستند و پس از وارد کردن این اطلاعات وارد محیط شخصی خود خواهند شد و هیچ کس به این محیط دسترسی نخواهد داشت.
در این پنل اس ام اس شما می‌توانید از امکانات مختلفی نظیر ارسال ساده پیامک، ارسال منطقه‌ای پیامک، ارسال اس ام اس گروهی، ارسال پیامک انبوه، پیامک هوشمند، پیامک متناظر، پیامک زماندار، مسابقه و نظرسنجی پیامکی و ده‌ها امکان دیگر بهره‌مند شوید.
شارژ پنل اس ام اس شما کاملاً مشخص و برای شما محفوظ می‌ماند و شما هر زمان که به آن نیاز داشتید، از آن استفاده خواهید کرد و پیامک خود را ارسال می‌کنید.
پنل اس ام اس شما دارای دفترچه تلفن است و شما می‌توانید شماره موبایل مشتریان و مخاطبان خود را گروه‌بندی و در دفترچه تلفن ثبت کنید و هر زمان به آن نیاز داشتید، به آن دسترسی داشته باشید و پیامک خود را ارسال کنید.

برچسب ها:
اینستاگرام سپنتا را دنبال کنید...