به روز ترین نکات مهم طراحی سایت در سال 2019

  • انتشار : 24 آوریل 2019
  • ۱,۳۶۲
  • دیدگاه‌ها برای به روز ترین نکات مهم طراحی سایت در سال 2019 بسته هستند
  • دسته: طراحی سایت

همان طور که میدانید تجربه ی کاربری (ux) و رعایت خلاقانه بود آن تاثیر بسیار زیادی در جذب  طراحی سایت برای مخاطبین شما داشته و موردی دور از انتظار نیست.

امروزه برترین روشی که مخاطبان را به سمت وب سایتها جذب میکند،استفاده از بخش های ویدویی گویا برای انتقال مفاهیم و یا معرفی محصولات وب سایت شما میباشد. در ادامه میخواهیم شما را با جدیدترین و به روز ترین روش های طراحی وب سایت آشنا کنیم.

استفاده از انیمیشن های متحرک

برای اینکه وب سایت کاربرپسندی داشته باشید،سعی کنید از گروه گرافیکی خلاق و حرفه ای در کنار کار طراحی سایت خود بهره ببرید،استفاده از انیمیشن های متحرک کاربران را به سمت وب سایت شما جذب میکند.
نحوه اسکرول صفحه یا پیمایش به سبک مدرن
وب سایتهای زیادی صفحه وب سایت خود را به روش های مختلفی و جدیدی اسکرول میکنند،اسکرول صفحه سایت به صورت افقی برای نمایش بخش های مختلف یک کار بسیار جذاب و خلاقانه است.
طراحی تعاملی با کاربران

برای اینکه  کاربران زمان بیشتری در وب سایت شما بگذرانند باید آنها را به سبکی ترقیب کنید که بتوانند با وب سایت شما تعامل داشته باشند

استفاده از خطوط مورب

در گذشته از خطوط صاف و مستقیم در طراحی ها بیشتر استفاده میشد،اما در امسال شاهد طراحی با خطوط مورب هستیم که از نظر بصری جذابیت بیشتری هم دارد.

استفاده خلاقانه از رنگ ها با توجه به رنگ برند شما

استفاده از رنگ هایی که در طراحی سایت نظر کاربران را جلب میکند،همچنین مطابق با لوگو یا برند منحصر به فرد شما باشد،جذابیت بسیار بیشتری برای مخاطبین دارد.

استفاده از عنوان های بزرگ  

امروزه مخاطبین کمتر وقت خود را صرف خواندن مطالب طولانی میکننند سعی کنید هدف و یا موضوع مد نظر خود را به صورت بلد و با سایزی که چشم هارا درگیر کند استفاده کنید.

اگر میخواهید وب سایت شرکتی و  یا وب سایت فروشگاهی  داشته باشید که در آن تمام نکات طراحی سایت رعایت شده باشد و به خصوص طراحی سایت شما به صورت ریسپانسیو  باشد و در تمامی پلت فرم ها قابل استفاده باشد،میتوانید با کارشناسان ما در شرکت سپنتا در تماس باشید تا شما را بهترین نحو راهنمایی کنند و شما همچنین میتوانید طریق وب سایت ما با تعرفه های طراحی سایت و دیگر خدمات ما آشنا شوید.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

نحوه انتخاب رمز عبور قوی برای وب سایت

دیدگاه‌ها برای نحوه انتخاب رمز عبور قوی برای وب سایت بسته هستند
۲,۲۸۷

در مورد تفاوت بین ووکامرس یا پرستاشاپ بیشتر بدانید

دیدگاه‌ها برای در مورد تفاوت بین ووکامرس یا پرستاشاپ بیشتر بدانید بسته هستند
۲,۱۶۹

معرفی بهترین افزونه های نظر سنجی در طراحی سایت

دیدگاه‌ها برای معرفی بهترین افزونه های نظر سنجی در طراحی سایت بسته هستند
۲,۲۱۰

چگونه دیدگاه ها را در سایت خود غیر فعال کنیم؟

دیدگاه‌ها برای چگونه دیدگاه ها را در سایت خود غیر فعال کنیم؟ بسته هستند
۱,۱۹۵
اینستاگرام سپنتا را دنبال کنید...