بالا بردن سئو سایت با نوشتن مقالات

برای آنکه مقاله‌های شما در سایت بیشترین بازدید را داشته باشد و نتیجه بهتری از مقاله‌نویسی در وب سایت خود بگیرید، باید مقالات مورد نیاز مشتریان خود را در وب سایت خود ایجاد کنید و به موضوعات مشتریان خود کامل بپردازید. سئو سایت و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تغییر و مقالات و محتوای وب سایت اهمیت بیشتری در این زمینه پیدا کرده است و محتوای وب سایت اصلی‌ترین و مهم‌ترین المان سئو و بهینه سازی سایت است و هرچه محتوای وب سایت با دقت و وسواس بیشتری تهیه شود، تأثیر بیشتری روی رنکینگ وب سایت در موتورهای جستجو و بازدیدکننده موضوعی وب سایت خواهد داشت.
برای نوشتن مقاله به صورت سئو سایت ابتدا به نیازهای مشتریان خود گوش فرا دهید و موضوعات مورد نظر آنان را در مقالات و محتوای وب سایت خود منعکس کنید و هر مقاله را به طور کامل به یکی موضوع اختصاص دهید.


انتخاب کلمات کلیدی مرتبط

بهتر است در عنوان مقاله خود کلمات کلیدی مربوط به مقاله را ذکر کنید و مقالات شما حتماً در مورد زمینه شغلی شما باشد حال آنکه ممکن است کلمه کلیدی مقاله‌ای که در حال نوشتن آن هستید همان کلمات کلیدی اصلی وب سایت نباشد.
بهتر است در بدنه مقاله حداقل دو سه بار از کلمات کلیدی که قصد دارید مقاله با آن جستجو شود استفاده کنید و البته از کلمات کلیدی نامربوط به هیچ وجه استفاده نکنید، زیرا ممکن است باعث پایین آمدن اثر مقاله شود. در نوشتن مقاله تمام کلماتی که فکر می‌کنید کاربران در محیط اینترنت جستجو می‌کنند تا مقاله را بیابند وارد کنید و از مترادف‌ها نیز در نوشتن مقاله حتماً استفاده کنید.
سعی کنید مقاله را برای کاربر خود تنظیم کنید و نه برای موتور جستجو به گونه‌ای که کاربر رغبت خواندن ادامه مطلب را داشته باشد نه اینکه با خواندن چند خط از مقاله از خواندن ادامه آن منصرف شود که این چیزی است که تأثیر بسیار منفی روی سئو سایت خواهد داشت.

مدت زمانی که یک کاربر روی وب سایت صرف می‌کند به عنوان یکی از مهم‌ترین المان‌های رنکدهی موتورهای جستجو است و هر روز بر اهمیت آن افزوده می‌شود و بنابراین هرچه بیشتر بتوانید کاربر را در وب سایت خود نگه دارید، تأثیر بسیار مثبتی روی سئو سایت شما خواهد داشت.
هرچه مقاله تکمیل‌تر باشد و جنبه‌های موضوع را بیشتر تحت پوشش قرار دهد، بهتر است در ایجاد مقاله خود از تصاویر و گرافیک‌ها نیز استفاده کنید و جذابیت بصری آن را بالا ببرید. از ایجاد مقالات در وب سایت با بدنه کوتاه پرهیز کنید و بهتر است حداقل مقاله شما باید 20 سطر باشد تا سایت دچار مجازات مقالات کوتاه نشود.
برای آنکه مهم‌ترین کلمات کلیدی مربوط به زمینه فعالیت خود را بیابید می‌توانید از دو نرم افزار گوگل Google Keyword Planner و Google Trends استفاده کنید که برای یافتن کلمات کافی است مهم‌ترین کلماتی که فکر می‌کنید کاربران شما در موتور جستجو وارد می‌کنند تا شما را بیابند را در باکس‌های ورودی آن وارد کنید تا کلمات مرتبط را به شما نمایش دهد.
تگ عنوان مقاله بهتر است H1 باشد و بخش‌های مختلف مقاله را با تگ‌های H2 و H3 بهتر است نشانه‌گذاری کنید و همچنین ظاهر مقاله بسیار مهم است و هرچه محیط خواندن مقاله جذاب‌تر باشد و خسته‌کننده نباشد، اثربخشی مقاله نیز بالا خواهد رفت.

استفاده از بک لینگ در مقالات
می‌توانید از داخل مقاله خود به سایر مقالات خود نیز لینک دهید. البته آنجا که مورد نیاز است و با انجام این کار مرجع به توضیحات بخش مورد نظر دهید، به مانند کاری که بعضی وب سایت ها انجام می‌دهند. شما باید جایی از مقاله خود را بک لینک بدهید که کاربر شما به آن نیاز ندارد، نه کلمات کلیدی خود را.


هرچه بیشتر عملیات مقاله‌نویسی در وب سایت را انجام دهید، بازدیدکننده بیشتری به دست خواهید آورد و البته کیفیت مقاله‌ها از تعداد مقاله‌ها بسیار مهم‌تر است و هرچه بتوانید تعداد مقاله با کیفیت‌تر و تکمیل‌تری در وب سایت خود ایجاد کنید، تأثیر مثبت بیشتری در وب سایت شما خواهد داشت. امروزه سئو سایت به بازاریابی از طریق تولید محتوا تبدیل شده و هرچه در تولید محتوای وب سایت خود بیشتر تلاش کنید، وب سایت شما رتبه بهتری خواهد داشت.
از کپی کردن مقالات از سایت‌های دیگر در سایت خود بپرهیزید و مقالات را خود از پایه تهیه کنید. همچنین ترکیب چند مقاله و ایجاد مقاله جدید کار درستی نیست و بهترین گزینه نوشتن یک مقاله جدید است و تأثیر دوچندانی در رتبه وب سایت خواهد داشت.

برچسب ها:
اینستاگرام سپنتا را دنبال کنید...