ایمیل مارکتینگ و سئو

استفاده از ایمیل مارکتینگ می‌تواند با افزایش بازدید اصولی روی سایت شیوه‌ای برای سئو سایت باشد. در نظر بگیرید شما با ارسال ایمیل مارکتینگ یکی از محصولات خود را معرفی کرده‌اید و در آن اشاره‌ای به نام سایت و یا بخشی از سامانه یا منوهای کرده‌اید تا اگر دریافت‌کننده ایمیل احتیاج به مطالعه بیشتری داشت، از آن به عنوان مرجع استفاده کنید.
حتی ممکن است در ارتباط با مشتریان یا اعلام برخی اطلاعیه‌ها آنان را به سایت خود ارجاع دهید. به این شکل حجمی از کاربران یا مشتریان را به سمت سایت خود هدایت کرده‌اید که البته این حجم باید اصولی و منطقی بوده باشد.
در روندها و امتیازات مؤثر سئو سایت، میزان بازدید سایت نیز در هر زمان روی سئو آن تأثیرگذار است. البته میزان بار روی سایت باید به صورت منظم و دارای الگوی خاصی باشد. مخصوصاً اگر شما به‌تازگی دارای سایت شده باشید و میزان بازدید روی آن هنوز به وضعیت ثابتی نرسیده باشد و کاربران زیادی به آن مراجعه نداشته باشند.

زمانی که شما به‌تازگی دارای سایت می‌شوید و یا بخش جدید به سایت قبلی خود اضافه می‌کنید که خدمات متمایزی به نسبت قبل ارائه می‌دهد، هنوز شخصی سایت و یا خدمات و کالای شما را به‌خوبی نشناخته است. بدیهی است که جزء پیشنهادات ابتدایی در جستجوها نیز نیستید، ولی می‌توان به کمک ارسال ایمیل مارکتینگ هم بازید سایت خود را افزایش دهید و هم کاربران زیادی با توجه به محصول خودتان جذب کنید.
در ابتدا با کمترین تعداد شروع به ارسال ایمیل کنید، زیرا بدیهی است سایتی که قبلاً بازدید پایینی داشته است، نمی‌تواند به یک باره تعداد بازدید بالایی داشته باشد یا اگر تعداد بازدید به یک باره به نسبت تاریخچه آن افزایش یابد، دیگر نباید کمتر از آن مقدار باشد، زیرا به همان اندازه که نقش ایمیل مارکتینگ در سئو به صورت اصولی تأثیرگذار است، می‌تواند با استفاده نادرست نتیجه عکس بدهد.
ایمیل تبلیغاتی خود را بر اساس گروه مخاطب دریافت‌کننده ایمیل و یا کالای خود با محتوای مناسب ارسال کنید. البته از ارسال به آدرس ایمیل‌های معتبر غافل نشوید، زیرا تأثیر به‌سزایی در اعتبار ارسال ایمیل دارد. علاوه بر آن ارسال ایمیل انبوه شما به دست افرادی می‌رسد که وجود دارند و می‌توانند به مشتریان شما تبدیل شوند. اگر در متن ایمیل خود از آدرس سایتتان استفاده شده باشد، با مطالعه ایمیلتان و با کلیک روی لینک، وارد سایت شما خواهند شد.


هر ورود تأثیر مهمی در سئو سایت شما دارد. البته باید سایتی داشته باشید که از نظر محتوایی کاربرپسند و جذاب باشد تا بتواند کاربر را در خود نگه دارد و عرضه‌کننده خدمات مطلوبی برای بازدیدکننده باشد که هم علاوه بر بازگشت دوباره به سایت، جزء دنبال‌کنندگان خدمات شما نیز باشند، در غیر این شما به نتیجه‌ای نخواهید رسید. افزایش سئو راهکارهایی اصولی و بسیار زیادی دارد که می‌توان با ارسال ایمیل کمی از این راه را آغاز کرد.

برچسب ها:
اینستاگرام سپنتا را دنبال کنید...