امکانات پیشرفته طراحی سایت فروشگاهی

امکانات پیشرفته ای که برای سایت فروشگاهی در نظر گرفته می شود به شرح زیر است:
سیستم فیلد اختصاصی هر دسته‌بندی: قابلیت فیلد اختصاصی مخصوص هر دسته‌بندی این امکان را می‌دهد که برای هر دسته‌بندی از وب سایت فیلدهای اختصاصی تعریف کنید که فقط مربوط به همان دسته‌بندی است.
قابلیت جستجوی پیشرفته: قابلیت جستجوی پیشرفته این امکان را به کاربران می‌دهد که به‌جز از فیلد اصلی وب سایت بتوانند بر فیلدهای دیگری نظیر قیمت و خصوصیات محصول جستجو کنند. همچنین در سایت‌هایی که دارای دسته‌بندی‌های متفاوت هستند، قابلیت جستجوی پیشرفته این امکان را به کاربران می‌دهد که بتوانند در فیلدهای اختصاصی هر دسته‌بندی جستجو کنند.
به عنوان مثال، سایت را در نظر بگیرید که هم دسته‌بندی موبایل و هم لپ تاپ دارد. جستجوی پیشرفته این امکان را می‌دهد تا کاربر بتواند در دسته‌بندی موبایل تعداد سیم کارت و در دسته‌بندی لپ تاپ حجم هارد مورد نظر خود را جستجو کند.


قابلیت مقایسه: قابلیت مقایسه این امکان را به کاربر می‌دهد که بین دو یا چند محصول مقایسه کند و به این صورت است که در صفحات مختلف سایت فروشگاهی آیتم‌های مورد نظر خود را به مقایسه اضافه می‌کند و سپس در صفحه مقایسه محصول‌ها در کنار یکدیگر نمایش داده می‌شود، به طوری که کاربر می‌تواند فیلدهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کند.
قابلیت اضافه به علاقه‌مندی: قابلیت اضافه به علاقه‌مندی این امکان را در طراحی سایت فروشگاهی به کاربر می‌دهد تا محصولات مورد نظر خود را در مکانی ذخیره کند و سپس به بررسی این محصولات بپردازد. این قابلیت این امکان را به کاربران می‌دهد تا در ورودهای بعدی خود به وب سایت بتوانند لیست علاقه‌مندی‌هایی را که در بازدیدهای قبلی انتخاب کرده‌اند را مشاهده کنند.
تاریخچه قیمت: قابلیت تاریخچه قیمت نوسان قیمت‌های کالا را در بخش توضیحات محصول نمایش می‌دهد تا کاربران اطلاعات دقیق‌تری از محصول داشته باشد. در طراحی سایت فروشگاهی این نوسان قیمت معمولاً به صورت نمودار بر پایه زمان در صفحه محصول نمایش داده می‌شود.

اطلاع‌رسانی: این قابلیت در طراحی سایت فروشگاهی این امکان را به کاربر می‌دهد تا برای محصول خاصی عضو شده و در صورت وجود تغییراتی در قیمت و مشخصات محصول ایمیل اطلاع‌رسانی به کاربر ارسال شود.
رأی‌دهی پیشرفته: این قابلیت این امکان رأی‌دهی بر روی جنبه‌های مختلف محصول را می‌دهد. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند به محصول از نظر قیمت، کیفیت و سایر ویژگی‌ها رأی دهند.
سیستم نظرات پیشرفته: سیستم نظرات پیشرفته در طراحی سایت فروشگاهی این امکان را به کاربران می‌دهد که روی نظرات یکدیگر رأی دهند و نظر را در فهرست نظرات بالا و یا پایین بیاورند.

برچسب ها:
اینستاگرام سپنتا را دنبال کنید...