اهمیت درگاه بانکی در طراحی سایت

شما می توانید برای پرداخت مستقیم و رفاه کاربران سایت فروشگاهی درگاه بانکی دلخواه خود را به سایت اضافه کنید. در واقع اضافه کردن درگاه بانکی به فروشگاه اینترنتی برای یک شرکت فعال در زمینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی یک امتیاز است. فرض کنید که شما مالکیت یا مدیریت یک سایت فروشگاهی حرفه‌ ای را بر عهده دارید. کاربران از طرق مختلف وارد سایت شما می‌شوند و اجناس را انتخاب می‌کنند و قصد خرید آن ها را دارند.
اگر بخواهید به روش سنتی و قدیمی که سایت فروشگاهی در گذشته انجام می‌داد پیش بروید، قطعاً کاربران خود را از دست خواهید داد. آنها باید به زحمت راضی و حساب بانکی شما را پرداخت کنند کد رهگیری را در سایت قرار دهند و شما تأیید کنید و اجناس را ارسال کنید که زمان‌بر هم خواهد بود.


معرفی دو درگاه بانکی
دو راه برای پرداخت الکترونیک در سایت فروشگاهی وجود دارد. یا شما به وسیله درگاه‌های بانک ملی و صادرات و سایر بانک‌ها بدون هزینه اضافی پرداخت می‌کنید و یا به صورت غیر مستقیم و با پرداخت هزینه واسطه با درگاه‌ پارسپال و درگاه‌ زرین پال و امثال آن خرید کنید که روش جایگزین مورد اول محسوب می‌شود.
زمانی که شما به دنبال گرفتن نماد الکترونیک هستید، باید از درگاه‌های بانکی مستقیم استفاده کنید. اما اگر وقت و یا پیگیری‌های لازم را که راحت هم نیست ندارید می‌توانید از روش غیر مستقیم استفاده کنید.
در این روش شما به شرکت ارائه‌دهنده متصل و سپس آنها شما را به درگاه‌های متنوع بانکی متصل می‌کنند. افزونه‌های مورد نظر جهت درگاه‌های بانکی هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی برای سایت فروشگاهی موجود هستند.

برچسب ها:
اینستاگرام سپنتا را دنبال کنید...