سیستم مدیریت محتوا و طراحی سایت

رایگان بودن سیستم مدیریت محتوا
یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا رایگان بودن است. البته همه چیز رایگان نیست. امکانات اولیه رایگان است، ولی اگر بخواهید قالب طراحی کنید یا امکانات خاصی را در سایت خود داشته باشید، باید هزینه بدهید.

امکان توسعه سیستم‌های مدیریت محتوا
یکی از عواملی که باعث می‌شود سیستم‌های مدیریت محتوا را انتخاب کنیم، این است که امکان توسعه آن هر روز وجود دارد و هر روز آپدیت‌های مختلفی از آن برنامه برای دانلود وجود دارد.
ولی یک سیستم مدیریت محتوا که از پایه نوشته شده است را فقط باید برنامه‌نویس آن آپدیت کند یا امکانات را برای شما اضافه کند که شامل هزینه است.

توسعه یافتن توسط بهترین برنامه‌نویسان
اگر شما هم بتوانید با زبان‌های برنامه‌نویسی کار کنید و تسلط داشته باشید می‌توانید به‌راحتی سیستم‌های مدیریت محتوا را برای خود اختصاصی کنید و این سیستم‌های مدیریت محتوا هر روز توسط خیلی از برنامه‌نویسان جهان باگ‌گیری و از لحاظ امنیتی و سئو بهینه‌تر می‌شود و ورژن‌های جدیدتر برای دانلود به بازار می‌آید.
سیستم‌های مدیریت محتوا بد نیستند. بستگی دارد چه کسی از آنها استفاده کند.
کسی که برنامه‌نویسی بلد نیست و اسم خود را گذاشته طراح سایت فقط بلد است یک قالب برای شما بارگذاری کند و چند تا مطلب در سایت درج کند.
به نظر شما کسی که توانایی این را دارد که برای شما قالب سایت شما یا همان ساختار اصلی سایت شما را طراحی کند یا می‌تواند برای سیستم‌های مدیریت محتوا افزونه و امکانات خاصی را از پایه طراحی کند قابل مقایسه است.

برچسب ها:
اینستاگرام سپنتا را دنبال کنید...