معنای رپورتاژ خبری

رپورتاژ به معنای گزارش است که از کلمه ریپورت گرفته شده و یک کلمه فرانسوی است. در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت، رپورتاژ خبری یا رپورتاژ آگهی به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت‌های خبری مطرح شده است و به صورت یک خبر تبلیغاتی منتشر می‌شود.
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگ‌ترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می‌کنند.
رپورتاژ خبری در واقع به این دلیل تأثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می‌کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می‌کنند.
رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر می‌شود که شامل یک تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلنیک فالو است.


در محتوای رپورتاژ یک تا سه کلمه کلیدی از متن به صورت فالو به سایت شما لینک می‌شود. بر اساس جدیدترین الگوریتم‌های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت‌های پربازدید و معتبر بالاترین تأثیرگذاری را در ارتقای رتبه سایت شما در گوگل دارد.
رپورتاژ آگهی تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان محدود نیست و همیشه در سایت‌ها باقی می‌ماند؛ بنابراین، تأثیر آن برای سئو بیشتر خواهد بود.

مهم‌ترین نکات در رپورتاژ خبری
* نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود.
* رپورتاژ خبری در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود.
* محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشرکننده تهیه شود تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

برچسب ها:
اینستاگرام سپنتا را دنبال کنید...